Vážení klienti, dňa 1.11.2021 sú z dôvodu štátneho sviatku naše prevádzky zatvorené. Ďakujeme za pochopenie

Aktuálne informácie o prevádzke v čase COVID

Vážení zákazníci,
v súlade s uznesením Vlády SR a Vyhláškou hlavného hygienika sú naše predajne otvorené v obmedzenom režime ako:
- veľkoobchodný predaj firmám a živnostníkom (bez ohľadu na odbor podnikania)
- výdajné miesta - vyzdvihnutie objednaného tovaru

 

Otváracie hodiny na našich showroomoch:

 

Bratislava:            Po – Št  9:00 – 17:00 hod.

                          Pi          9:00 – 16:00 hod.


Košice:                  Po – Št  9:00 – 17:00 hod.

                          Pi          9:00 – 16:00 hod.

 

Veľkoobchodný predaj firmám a živnostníkom


Vstup bude umožnený len dvom osobám (1 firma = 2 zástupcovia), ktorí sa preukážu:

konatelia alebo živnostníci (SZČO): Osvedčenie o podnikateľskej činnosti (živnostenský list, výpis z obchodného registra) spolu s dokladom totožnosti
zamestnanci: plná moc s pečiatkou firmy (spoločnosti), alebo na hlavičkovom papieri firmy spolu s dokladom totožnosti

 

Akceptujeme tiež elektronickú podobu dokladov.
Za účelom overenia dodržania vyššie uvedeného pri vstupe do showroomu overí Vašu totožnosť zamestnanec CHAIR, s.r.o.


Hygienické opatrenia pre nákup v predajniach:

1.       dodržujte prosím dvojmetrový odstup medzi ostatnými zákazníkmi a našim personálom

2.       počas celej doby návštevy showroomu majte prekryté horné dýchacie cesty rúško, alebo respirátorom

3.       pri vstupe použite dezinfekciu, ktorá je umiestnená pri vchodových dverách

4.       preferujeme platbu platobnou kartou

Naši zamestnanci sú vybavení rúškami a dezinfekciou pre Vašu bezpečnosť.
Showroom pravidelne dezinfikujeme.

 

 

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

Doručíte tovar na našu adresu?

Predaj pokračuje bez prerušenia. Výdajné miesta aj naši zmluvní prepravcovia pracujú na tom, aby bol tovar doručený v najbližších možných termínoch. Doručenie prebehne štandardným spôsobom, pokiaľ nie ste práve v karanténe.

Ako prebieha doručenie, ak ste v karanténe?

Doručovateľ informuje každého zákazníka o čase doručenia pomocou SMS alebo telefonátu. V prípade, že ste v karanténe počas dňa doručenia či ste nakazení koronavírusom, informujte o tom vodiča, ktorý Vám vezie tovar a v daný deň doručenia vás kontaktuje. S doručovateľom je možné sa dohodnúť, aby vám tovar zanechal predo dvermi. Ďakujeme, že nám takto pomáhate chrániť zdravie vodičov.

Je možné využívať službu osobný odber ZADARMO v predajni alebo vo výdajnom sklade?

Osobný odber je možný podľa uvedenej otváracej doby. Výdaj prebieha vo vonkajšom priestore. Pri čakaní na výdaj odporúčame zotrvať vo Vašom aute, reps. Prosíme dodržujte vždy odporúčaný odstup od ostatných osôb (2-4 metre).

Je možné za objednávku zaplatiť na výdajnom mieste?

Svoju objednávku môžete zaplatiť osobne na showroome a následne si tovar vyzdvihnúť na výdajnom mieste, a to kartou či v hotovosti. Z dôvodu bezpečnosti preferujeme platbu kartou.

Ako prebieha montáž nábytku?

Objednávky prepravca iba doručuje pred prvé uzamykateľné dvere. Montáž ani výnos nábytku do poschodia nie je aktuálne možný.
Ak máte záujem o montáž, je potrebné túto požiadavku konzultovať vopred. Zvyčajne robíme potrebné montážne práce vopred – pred výdajom zo skladu.

Ako sú naši vodiči a montážnici chránení?

Bezpečnosť našich zákazníkov, zamestnancov a poskytovateľov služieb je pre nás veľmi dôležitá. Vodiči a montážnici dodržiavajú všetky ochranné štandardy. Používajú dezinfekciu a minimalizujú kontakt s osobami v karanténe a s osobami nakazenými koronavírusom.
Radi by sme požiadali všetkých našich zákazníkov, aby používali rúško alebo inú ochranu úst a nosa, aby sa minimalizovala možnosť šírenia infekcie pri dodaní nábytku.

 

Ďakujeme a želáme Vám pevné zdravie,

Váš tím DUBLINO