Aktuálne informácie o prevádzke v čase COVID
Vážení zákazníci,
v súlade s uznesením Vlády SR a Vyhláškou hlavného hygienika sú
naše predajne otvorené v obmedzenom režime ako:
- veľkoobchodný predaj firmám a živnostníkom (bez ohľadu na odbor podnikania)
- výdajné miesta - vyzdvihnutie objednaného tovaru
Otváracie hodiny na našich showroomoch:
Bratislava: Po – Št 9:00 – 17:00 hod.
Košice:
Pi 9:00 – 16:00 hod.
Veľkoobchodný predaj firmám a živnostníkom
Vstup bude umožnený len dvom osobám (1 firma = 2 zástupcovia), ktorí sa preukážu:
- konatelia alebo živnostníci (SZČO): Osvedčenie o podnikateľskej činnosti (živnostenský list, výpis
z obchodného registra) spolu s dokladom totožnosti
- zamestnanci: plná moc s pečiatkou firmy (spoločnosti), alebo na hlavičkovom
papieri firmy spolu s dokladom totožnosti
Akceptujeme tiež elektronickú podobu dokladov.
Za účelom overenia dodržania vyššie uvedeného pri vstupe do showroomu overí
Vašu totožnosť zamestnanec CHAIR, s.r.o.
Hygienické opatrenia pre nákup v predajniach:
1. dodržujte prosím dvojmetrový odstup medzi ostatnými zákazníkmi a našim
personálom
2. počas celej doby návštevy showroomu majte prekryté horné dýchacie cesty rúško, alebo respirátorom
3. pri vstupe použite dezinfekciu, ktorá je umiestnená pri vchodových dverách
4. preferujeme platbu platobnou kartou
Naši zamestnanci sú vybavení rúškami a
dezinfekciou pre Vašu bezpečnosť.
Showroom pravidelne dezinfikujeme.
NAJČASTEJŠIE OTÁZKY
Doručíte tovar na našu adresu?
Predaj pokračuje bez prerušenia. Výdajné
miesta aj naši zmluvní prepravcovia pracujú na tom, aby bol tovar doručený
v najbližších možných termínoch. Doručenie prebehne štandardným spôsobom, pokiaľ
nie ste práve v karanténe.
Ako prebieha doručenie, ak ste v
karanténe?
Doručovateľ informuje každého zákazníka
o čase doručenia pomocou SMS alebo telefonátu. V prípade, že ste v karanténe
počas dňa doručenia či ste nakazení koronavírusom, informujte o tom vodiča,
ktorý Vám vezie tovar a v daný deň doručenia vás kontaktuje. S
doručovateľom je možné sa dohodnúť, aby vám tovar zanechal predo dvermi.
Ďakujeme, že nám takto pomáhate chrániť zdravie vodičov.
Je možné využívať službu osobný odber
ZADARMO v predajni alebo vo výdajnom sklade?
Osobný odber je možný podľa
uvedenej otváracej doby. Výdaj prebieha vo vonkajšom priestore. Pri čakaní na
výdaj odporúčame zotrvať vo Vašom aute, reps. Prosíme dodržujte vždy odporúčaný
odstup od ostatných osôb (2-4 metre).
Je možné za objednávku zaplatiť na
výdajnom mieste?
Svoju objednávku môžete zaplatiť osobne
na showroome a následne si tovar vyzdvihnúť na výdajnom mieste, a to
kartou či v hotovosti. Z dôvodu bezpečnosti preferujeme platbu
kartou.
Ako prebieha montáž nábytku?
Objednávky prepravca iba doručuje pred
prvé uzamykateľné dvere. Montáž ani výnos nábytku do poschodia nie je aktuálne
možný.
Ak máte záujem o montáž, je potrebné túto požiadavku konzultovať vopred.
Zvyčajne robíme potrebné montážne práce vopred – pred výdajom zo skladu.
Ako sú naši vodiči a montážnici
chránení?
Bezpečnosť našich zákazníkov,
zamestnancov a poskytovateľov služieb je pre nás veľmi dôležitá. Vodiči a
montážnici dodržiavajú všetky ochranné štandardy. Používajú dezinfekciu a
minimalizujú kontakt s osobami v karanténe a s osobami nakazenými
koronavírusom.
Radi by sme požiadali všetkých našich zákazníkov, aby používali rúško alebo inú
ochranu úst a nosa, aby sa minimalizovala možnosť šírenia infekcie pri dodaní nábytku.
Ďakujeme a želáme Vám pevné zdravie,
Váš tím DUBLINO