Vážení klienti, dňa 1.11.2021 sú z dôvodu štátneho sviatku naše prevádzky zatvorené. Ďakujeme za pochopenie

Najčastejšie otázky a odpovede

OTÁZKA

ODPOVEĎ

PRE KOHO JE URČENÁ PONUKA VÁŠHO TOVARU? Vzhľadom na náš veľkoobchodný charakter je naša ponuka platná pre firmy a obchodné spoločnosti s daňovým registračným číslom evidovaným v Obchodnom registri Slovenskej republiky.

AKÝ JE PROCES OBJEDNÁVKY?



Ak si zakúpite produkt, ktorý máme aktuálne v skladových zásobách, môžete si ho vyzdvihnúť v našom sklade ihneď po zaplatení faktúry. Štandardný postup individuálnej objednávky začína cenovou ponukou. Po prijatí našej cenovej ponuky, uzatvoríme dodávateľskú zmluvu a bude Vám vystavená zálohová faktúra na 50% z konečnej sumy. Po uhradení tejto čiastky, pristupujeme k záväznému objednávkovému procesu. Záloha je nevrátna. Keď bude tovar pripravený k odberu, ihneď Vás budeme informovať. Tovar si môžete vyzdvihnúť, alebo Vám bude doručený až po uhradení zvyšnej sumy.

MÔŽE SI AJ JEDNOTLIVEC ZAKÚPIŤ VÁŠ TOVAR?


Áno, samozrejme je to možné na základe individuálnych zmluvných podmienok. Tovar je však možné zakúpiť iba v určených minimálnych množstvách.

MÁTE MALOOBCHODNÉHO PARTNERA, KTORÝ  PREDÁVA VAŠE VÝROBKY?


Aktuálne sú naše výrobky k dispozícii iba vo veľkoobchodných množstvách a našim zákazníkmi sú podnikateľské subjekty. V blízkej budúcnosti plánujeme spustenie maloobchodného predaja prostredníctvom e-shopu, ktorý bude zameraný pre domácnosti. 

MÔŽEM SI KÚPIŤ AJ JEDEN VYBRANÝ KUS NÁBYTKU?


Naše zameranie sa sústredí pre gastro prevádzky a tovar dodávame vo veľkoodberných množstvách. Naši dodávatelia dokážu dodať tovať  iba v určitých množstvách,  preto nedokážeme obslúžiť individuálne požiadavky.

AKÝ JE ŠTANDARDNÝ TERMÍN DODANIA?



Tovar je dostupný buď skladom, alebo na objednávku. Tovar označený ako skladová zásoba a nachádza sa v našom lokálnom sklade, môže byť dostupný ihneď.  Pokiaľ sa tovar nachádza na centrálnom sklade, odber je možný štandardne do 1 - 2 týždňov.   V prípade, že tovar objednávame priamo z výroby, doba dodania závisí od podmienok konkrétneho dodávateľa. Štandardne sa pohybuje v rozmedzí 3 - 6 týždňov. 

AKÉ SÚ MOŽNOSTI PLATBY


V prípade osobnej návštevy predajne, je možné uhradiť zakúpený tovar buď v hotovosti do výšky 5.000 EUR s DPH, alebo platobnou kartou. Objednávku je možné uhradiť aj prevodom na účet na základe obdržanej predfaktúry.

SÚ VÝROBKY ZMONTOVANÉ?


Väčšina tovaru je dodávaná v zmontovanom stave.  Niektoré produkty však máme v demonte kvôli ľahšej manimupácii pri prevoze. Pre zistenie tejto skutočnosti pre konkrétny výrobok sa informujte majlom alebo telefonicky. Odbornú montáž produktov, ktoré sú v demonte poskytujeme za príplatok. Cenník nájdete v sekcii SLUŽBY.

KDE NÁJDEM VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY?

Všeobecné obchodné podmienky si môžete pozrieť v sekcii VOP

AKÉ INFORMÁCIE SÚ POTREBNÉ PRE VYKONANIE OBJEDNÁVKY?



Pre vykonanie obchodného zmluvného vzťahu potrebujeme údaje o spoločnosti, ktoré sú platné a riadne registrované v Obchodnom registri Slovenskej republiky. Ide o názov spoločnosti, alebo podnikateľského subjektu, adresu, daňové identifikačné číslo, číslo bankového účtu, kontaktné meno, telefónne číslo, e-mailovú adresu a adresu doručenia tovaru. S uvedenými dátami zaobchádzame v zmysle pravidiel GDPR.

JE V UVEDENEJ CELKOVEJ SUME AJ CENA PREPRAVY?


Prepravu poskytujeme v rámci Bratislavy a okolia, ako aj Košíc a okolia zdarma pri objednávke nad 1000 EUR bez DPH. V prípade dodania mimo Bratislavy je cena prepravy účtovaná individuálne podľa vzdialenosti, hmotnosti a objemu objednávky v zmysle cenníka externých prepravcov, s ktorými spolupracujeme. Viac info nájdete v časti DORUČENIE TOVARU.

AKO MÔŽEME ZADAŤ OBJEDNÁVKU?



Na našej stránke aktuálne nie je k dispozícii e-shop. Objednávku tovaru ako aj Vaše prípadne dotazy a požiadavky vybavíte majlovou komunikáciou. Objednávkový proces sa riadi v zmysle Všeobecných obchodných podmienok. Kontaktujte nás na e-mailovych adresách: bratislava@dublino.sk, alebo kosice@dublino.sk, prípadne na telefónnych číslach uvedených v sekcii KONTAKTY.

JE MOŽNÉ SI ZVOLIŤ ČALÚNENIE A MORENIE PODĽA VLASTNÉHO VÝBERU?


V prípade skladových zásob sú k dispozícii iba dané farebné prevedenia. Pri objednávkach vytváraných na zákazku je možné objednávať tovar s vlastnou konfiguráciou čalúnia aj morenia. Pri takýchto objednávkach sa riadime minimálnym odberom konkrétnych dodávateľov. Vzorkovníky materiálov a farebných odtieňov sú k dispozícii v naších predajniach.

KDE SI MÔŽEM VYBRAŤ ČALÚNENIE A FARBU PRODUKTU?


Výber čalúnenia a farebných odtieňov si môžete osobne prezrieť a vybrať v našich predajniach v Bratislave, alebo Košiciach. Farby v  digitálnej podobe sa môžu veľmi líšiť, preto vzorkovníky nie sú dostupné v online verzii. Na vyžiadanie je však možné určité vzorkovníky zaslať aj v PDF formáte.

JE MOŽNÉ ZAKÚPIŤ PRODUKTY AJ V NIŽŠOM MNOŽSTVE AKO JE UVEDENÉ NA STRÁNKE?


V nižších množstvách (menej ako 8 ks) je možné zakúpiť produkty z našich skladových zásob, ktoré sú na stránke označené ako „Skladová zásoba“. O ich aktuálnych dostupných množstvách sa môžete informovať na našich predajniach, mailom, alebo telefonicky na telefónnom čísle uvedenom na stránke v sekcii KONTAKTY.


JE MOŽNÉ TOVAR VYSKÚŠAŤ A NÁSLEDNE VRÁTIŤ?



Vybrané kusy tovaru, ktoré sú vystavené v predajniach v Bratislave a Košiciach je možné zapožičať na určitú dobu na základe vratnej zálohy. V prípade, že vybranú vzorku nemáme k dispozícii, informácie o postupe Vám s ochotou poskytnú naši zamestanci v predajni. Zapožičanie je možné maximálne na 24 hodín.


AKO POSTUPOVAŤ V PRÍPADE REKLAMÁCIE

Reklamačný proces sa riadi Obchodným zákonníkom a je zakotvený vo VŠEOBECNÝCH OBCHODNÝCH PODMIENKACH. 

KDE SA MÔŽEM INFORMOVAŤ O STAVE MOJEJ OBJEDNÁVKY?


V prípade zvolenej dopravy externou prepravnou spoločnosťou Vám môžeme poskytnúť registračné číslo balíka. Pomocou tohoto údaju môžete sledovať svoju zásielku na webovej stránke doručovateľa. Ak chcete zmeniť doručovaciu adresu, kontaktujte kuriérsku službu telefonicky na ich kontaktné čísla.

JE MOŽNÉ ZMENIŤ PREPRAVNÉ ÚDAJE?


Dátum dodania a dodaciu adresu je môžné zmeniť iba v prípade, ak kuriérska služba ešte tovar z nášho skladu neprevzala. Kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom.  Ak už kuriérska služba tovar prevzala, môžete sa informovať na webovej stránke kuriérskej služby o presnom mieste pohybu tovaru a možnosti zmeny miesta doručenia.

MÔŽEM ZRUŠIŤ SVOJU OBJEDNÁVKU?


Ak ste zmenili názor a chcete celú objednávku zrušiť, je nutné konať v zmysle VOP uvedených na tejto stránke.  Poštovné náklady však v takomto prípade nie je možné vrátiť. 

MÔŽE NIEKTO INÝ PREVZIAŤ TOVAR, KTORÝ SOM SI OBJEDNAL? 


Pre tento účel je potrebné pripraviť kópiu faktúry v tlačenej, alebo elektronickej podobe, aby bolo možné flexibilnejšie identifikovať Vašu zákazku.

AKO MÁM POSTUPOVAŤ, KEĎ OBDRŽÍM ZÁSIELKU?


Po prijatí nezabudnite skontrolovať neporušenosť balenia. Ak sa vyskytne poškodenie balenie, nepreberajte tovar od kuriéra. Je nutné o tejto skutočnosti spísať zápis, aby bolo možné vykonať reklamačný proces s doručovateľskou spoločnosťou. Ak máte problém, kontaktujte nás telefonicky. Kontaktné údaje nájdete v sekcii Kontakt.

JE MOŽNÉ OBJEDNAŤ TOVAR AJ DO ZAHRANIČIA?


AKO SPRÁVNE UDRŽIAVAŤ NÁBYTOK DUBLINO

Tovar dodávame v rámci Európskej únie, pre konkrétne informácie nás kontaktujte majlom, alebo telefonicky.


Odporúčania na údržbu nábytku na dočítate TU